wtorek, 6 listopada 2018

Jak przerabiać zdjęcia na Instagrama,oraz jakiej aplikacji używać?


W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam jak przerabiam zdjęcia na Instagrama ,znajdziecie tu informację o aplikacji której używam oraz prostej instrukcji obsługi jak uzyskać instagramowy efekt w szybki sposób. Mam nadzieję,że taki post wam się spodoba i oczywiście pomoże w uzyskaniu świetnego efektu zdjęć. :)


1. Wchodzimy w sklep play by pobrać aplikację o nazwie ''Snapseed'' na dole ukaże wam się zdjęcie jak aplikacja wygląda(aplikacje można pobrać w sklepie play,jakby ktos nie wiedział). :)


2.Po wejściu w aplikację ukaże nam się informacja jak dodać zdjęcie.


3. Po dodaniu zdjęcia widzimy na dole ekranu ''narzędzia'' po czym klikamy.


4.Wybieramy ''ziarnista klisza''.


5.Następnie ukażą nam się różne style ziarnistej kliszy,można sobie dopasować natężenie stylu przesuwając palcem w bok po ekranie.


6. Po wybraniu ziarnistości w prawym dolnym rogu zaznaczam,że jest gotowe i następuje powrót do menu, następnie znów wchodzę w ''narzędzia'' i tym razem wybieram ''szczegóły.


7. Po wybraniu ''szczegóły'' w dolnej środkowej części telefonu widzimy suwaki,klikamy i ustawiamy natężenie struktury oraz wyostrzenia,efekt ten uzyskamy przesuwając palcem w bok po ekranie.




9.Następnie zaznaczamy w prawym dolnym rogu ikonkę i tym samym powracamy do głównego menu,by zapisać zdjęcie,klikamy ''eksportuj'' jak na zdjęciu.


10.Następnie widzimy ''zapisz'' i klikamy.


11.Nasze zdjęcie zostało zapisane! :)


A to mój Instagram na którego serdecznie zapraszam,możecie tam obejrzeć więcej zdjęć przerobionych w tej aplikacji. :)

Nazwa ''Brajla1''



Efekt po(dodane rzęsy w innej aplikacji,dajcie znać czy chcecie wiedzieć w jakiej.)



 Tak więc przedstawiłam wam mój sposób na przerabianie zdjęć.Wy oczywiście możecie wybierać inne modyfikację zdjęcia,wedle uznania. Wybrałam tę aplikację,gdyż jest na prawdę warta uwagi, jak widzicie w krótkiej chwili można uzyskać efekt świetnie przerobionego zdjęcia! Jak dla mnie aplikacja 10/10 i z całego serca ją polecam.:)

Dajcie znać czy używaliście kiedyś aplikacji ''Snapseed'' i jak wam się podoba,a jeśli nie to jakie aplikację mi polecacie? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii. Do następnego!! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Jak przerabiać zdjęcia na Instagrama,oraz jakiej aplikacji używać?

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam  jak przerabiam zdjęcia na Instagrama  ,znajdziecie tu informację o  aplikacji  której ...